*Uitsluitend op afspraak

Probleem/klacht melden

Probleem of klacht melden

Omdat LCS computerservice Haaksbergen hun klanten een optimale service wil bieden vindt LCS computerservice Haaksbergen het belangrijk van u te vernemen wanneer u klachten heeft over het door u gekochte product of de door ons geleverde diensten. Doe dit, mede om eventuele verdere schade te beperken, zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ondervinding gebeurt. Dit geldt ook in het geval wanneer het gekochte product niet de specificaties (eigenschappen) bevat die u op grond van uw aankoopovereenkomst mocht verwachten. Het is van belang uw klachten schriftelijk aan ons te melden.

Wanneer LCS computerservice Haaksbergen een klacht ontvangt, zal deze uiterlijk binnen 7 kalenderdagen worden behandeld.

 

U kunt uw klacht melden per post naar:

LCS computerservice Haaksbergen

Beatrixstraat 1

7482 CS Haaksbergen

T: 053 7400 240

E: info@lcshaaksbergen.nl

W: www.lcshaaksbergen.nl

Of via het klachtenformulier